Τελευταία Νέα
Οικονομία

Έρχεται το «Καλάθι του Πάσχα» - Νέα ταμπελάκια στα προϊόντα κατ'εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας

Έρχεται το «Καλάθι του Πάσχα» - Νέα ταμπελάκια στα προϊόντα κατ'εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας
Η απόφαση για το «Καλάθι του Πάσχα» αναμένεται να εκδοθεί μέσα στην εβδομάδα
Σχετικά Άρθρα
Θέμα ημερών είναι η έκδοση από το Υπουργείο Ανάπτυξης της υπουργικής απόφασης για το «Καλάθι του Πάσχα» και τα προϊόντα που θα περιλαμβάνει, στο πλαίσιο της προσπάθειας να κρατηθούν χαμηλά οι τιμές για το ευρύ καταναλωτικό κοινό.
Η απόφαση για το «Καλάθι του Πάσχα» αναμένεται να εκδοθεί μέσα στην εβδομάδα που ξεκινάει και να ισχύσει, κατά πληροφορίες, από τις 7 Απριλίου, ενώ θα περιλαμβάνει όπως κάθε χρόνο, προϊόντα όπως αρνί, κατσίκι, τσουρέκι και πασχαλινά σοκολατένια αυγά.
Παράλληλα, ενόψει Πάσχα, θα δρομολογηθούν ενισχυμένοι έλεγχοι από τις αρμόδιες αρχές του Υπουργείου Ανάπτυξης και του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, τόσο στο στάδιο της χονδρεμπορικής όσο και της λιανικής πώλησης, με στόχο την τήρηση του προβλεπόμενου ποσοστού κέρδους και την αποτροπή στρεβλώσεων στην αγορά.
Ήδη, σε στενή και διαρκή συνεργασία βρίσκονται τα δύο υπουργεία, με φόντο τις αυξημένες ανάγκες σε αμνοερίφια ενόψει της πασχαλινής περιόδου, καθώς στόχος είναι η προστασία του καταναλωτή και η στήριξη της ελληνικής παραγωγής μέσα από στοχευμένες ενέργειες που αποτρέπουν αδικαιολόγητες ανατιμήσεις και φαινόμενα αισχροκέρδειας.
Στόχος της κυβέρνησης είναι το πασχαλινό τραπέζι με προσιτές τιμές και χωρίς αιφνιδιασμούς για τους καταναλωτές.

Νέα ταμπελάκια στα ράφια

Μπροστά σε νέα δεδομένα, αναφορικά με τις προωθητικές ενέργειες και τις προσφορές που ισχύουν για τα βασικά αγαθά στα ράφια των σούπερ μάρκετ, βρίσκονται οι καταναλωτές με την εφαρμογή του νέου Κώδικα Δεοντολογίας, ενώ συνεχίζονται οι έλεγχοι ώστε να εξαλειφθούν οι παραπλανητικές πρακτικές.
Μάλιστα, νέα ταμπελάκια έχουν τοποθετηθεί στα προϊόντα των καταστημάτων αλυσίδων των σούπερ μάρκετ, που αναγράφουν αναλυτικά την τιμή πριν και μετά την έκπτωση.
Παράλληλα, οι ελεγκτικοί μηχανισμοί ενισχύουν την παρουσία τους στην αγορά για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας σχετικά με τις προσφορές, τις εκπτώσεις, και τις προωθητικές ενέργειες, αλλά και την επιβολή προστίμων στους παραβάτες.
Σημειώνεται ότι επιβάλλεται πρόστιμο από 5.000 ευρώ έως 1.500.000 ευρώ και σε περίπτωση υποτροπής εντός 5ετίας έως 3.000.000 ευρώ, ενώ για σοβαρές παραβάσεις που επισύρουν πρόστιμο που ξεπερνά τις 50.000 ευρώ, δημοσιεύονται από το υπουργείο Ανάπτυξης το όνομα της επιχείρησης, καθώς και περιληπτικά στοιχεία για την παράβαση.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης