Με τα GR GT και GR GT3, η Toyota Gazoo Racing παρουσιάζει δύο νέα πρωτότυπα που συνδυάζουν υβριδική ισχύ, χαμηλό βάρος και τεχνολογία πίστας, σηματοδοτώντας το επόμενο βήμα στην εξέλιξη των σπορ μοντέλων της
Η Toyota Gazoo Racing αποκάλυψε δύο νέα πρωτότυπα υψηλών επιδόσεων, τα GR GT και GR GT3, που αποτυπώνουν την πρόθεση της μάρκας να διατηρήσει το οδηγοκεντρικό της DNA και στην εποχή των υβριδικών κινητήρων.
Πρόκειται για καθαρόαιμα μοντέλα υπό εξέλιξη που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά δημόσια και στοχεύουν να τοποθετηθούν στην κορυφή της γκάμας, ως πνευματικοί διάδοχοι τόσο του θρυλικού 2000GT όσο και της Lexus LFA.
Η τεχνική προσέγγιση βασίζεται σε τρεις πυλώνες: χαμηλό κέντρο βάρους, μικρό βάρος με υψηλή ακαμψία και κορυφαία αεροδυναμική. Το GR GT εξελίχθηκε με στόχο να είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο.
Φέρει έναν νέο bi-turbo V8 4.0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα, με διάταξη transaxle. Η συνολική απόδοση ξεπερνά τους 650 ίππους και τα 850 Nm ροπής, με τελική ταχύτητα πάνω από 320 χλμ./ώρα.
Η κατανομή βάρους 45:55 εμπρός-πίσω κρίνεται ιδανική για ένα μοντέλο τέτοιων επιδόσεων, ενώ το νέο αλουμινένιο πλαίσιο –το πρώτο στην ιστορία της Toyota– συνδυάζεται με επιλεγμένα ανθρακονήματα για μείωση βάρους και υψηλή στρεπτική ακαμψία.
Η σχεδίαση ακολούθησε ασυνήθιστη προσέγγιση, με την αεροδυναμική να προηγείται του styling. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα supercar με έντονο, λειτουργικό look, προϊόν συνεργασίας μηχανικών και σχεδιαστών.
Διαβάστε περισσότερα
Πρόκειται για καθαρόαιμα μοντέλα υπό εξέλιξη που παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά δημόσια και στοχεύουν να τοποθετηθούν στην κορυφή της γκάμας, ως πνευματικοί διάδοχοι τόσο του θρυλικού 2000GT όσο και της Lexus LFA.
Η τεχνική προσέγγιση βασίζεται σε τρεις πυλώνες: χαμηλό κέντρο βάρους, μικρό βάρος με υψηλή ακαμψία και κορυφαία αεροδυναμική. Το GR GT εξελίχθηκε με στόχο να είναι ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο που μπορεί να κυκλοφορεί νόμιμα στον δρόμο.
Φέρει έναν νέο bi-turbo V8 4.0 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα, με διάταξη transaxle. Η συνολική απόδοση ξεπερνά τους 650 ίππους και τα 850 Nm ροπής, με τελική ταχύτητα πάνω από 320 χλμ./ώρα.
Η κατανομή βάρους 45:55 εμπρός-πίσω κρίνεται ιδανική για ένα μοντέλο τέτοιων επιδόσεων, ενώ το νέο αλουμινένιο πλαίσιο –το πρώτο στην ιστορία της Toyota– συνδυάζεται με επιλεγμένα ανθρακονήματα για μείωση βάρους και υψηλή στρεπτική ακαμψία.
Η σχεδίαση ακολούθησε ασυνήθιστη προσέγγιση, με την αεροδυναμική να προηγείται του styling. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα supercar με έντονο, λειτουργικό look, προϊόν συνεργασίας μηχανικών και σχεδιαστών.
Διαβάστε περισσότερα
Σχόλια αναγνωστών