
Το εντυπωσιακό restomod πρωτότυπο της Isuzu βασίζεται στο TFR του 1988 και συνδυάζει old school εμφάνιση με σύγχρονο μηχανικό σύνολο και ρετρό στιλ.
Η Isuzu παρουσίασε στην έκθεση αυτοκινήτου της Μπανγκόκ ένα εντυπωσιακό restomod pick-up, το Dragon Max, βασισμένο στο TFR του 1988.
Με νέα αισθητική, αναβαθμισμένο εσωτερικό και έναν ισχυρό turbodiesel κινητήρα, το ένα και μοναδικό αυτό concept αναδεικνύει τη γοητεία των κλασικών φορτηγών με σύγχρονα χαρακτηριστικά.
Το Dragon Max διατηρεί το αμάξωμα του Space Cab TFR αλλά έχει δεχθεί πλήθος αισθητικών και τεχνικών αναβαθμίσεων.
Το εμπρός μέρος έχει αποκτήσει LED φώτα με φιμέ κάλυμμα, λεπτομέρειες σε ανθρακονήματα και μία διακριτικά φωτιζόμενη μάσκα.
Το χαμηλωμένο πλαίσιο, οι μαύρες ζάντες 17 ιντσών και η ματ βαφή το τοποθετούν αισθητικά σε ένα σημείο ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον, θυμίζοντας αντίστοιχα concept όπως το Hyundai Grandeur Heritage.
Η μεγαλύτερη αλλαγή όμως εντοπίζεται κάτω από το καπό.
Εκεί βρίσκεται ο 2,2 λίτρων MaxForce turbodiesel κινητήρας, ρυθμισμένος να αποδίδει 217 ίππους και 550 Nm ροπής – πάνω από τα διπλάσια σε σχέση με το αρχικό TFR.
Η μετάδοση γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (διαβάστε περισσότερα)
Με νέα αισθητική, αναβαθμισμένο εσωτερικό και έναν ισχυρό turbodiesel κινητήρα, το ένα και μοναδικό αυτό concept αναδεικνύει τη γοητεία των κλασικών φορτηγών με σύγχρονα χαρακτηριστικά.
Το Dragon Max διατηρεί το αμάξωμα του Space Cab TFR αλλά έχει δεχθεί πλήθος αισθητικών και τεχνικών αναβαθμίσεων.
Το εμπρός μέρος έχει αποκτήσει LED φώτα με φιμέ κάλυμμα, λεπτομέρειες σε ανθρακονήματα και μία διακριτικά φωτιζόμενη μάσκα.
Το χαμηλωμένο πλαίσιο, οι μαύρες ζάντες 17 ιντσών και η ματ βαφή το τοποθετούν αισθητικά σε ένα σημείο ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον, θυμίζοντας αντίστοιχα concept όπως το Hyundai Grandeur Heritage.
Η μεγαλύτερη αλλαγή όμως εντοπίζεται κάτω από το καπό.
Εκεί βρίσκεται ο 2,2 λίτρων MaxForce turbodiesel κινητήρας, ρυθμισμένος να αποδίδει 217 ίππους και 550 Nm ροπής – πάνω από τα διπλάσια σε σχέση με το αρχικό TFR.
Η μετάδοση γίνεται στους πίσω τροχούς μέσω αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών