Τελευταία Νέα
Αυτοκίνητο

Η Volkswagen καταργεί τον ιμάντα και την καδένα χρονισμού;

tags :
Η Volkswagen καταργεί τον ιμάντα και την καδένα χρονισμού;
Η Volkswagen φαίνεται πως ετοιμάζει έναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης χωρίς ιμάντα ή καδένα χρονισμού, υιοθετώντας αντ’ αυτών ένα παλιό -αλλά δοκιμασμένο- μηχανικό σύστημα μετάδοσης κίνησης μέσω γραναζιών.
Πρόσφατα σχέδια ευρεσιτεχνίας που ήρθαν στη δημοσιότητα αποκαλύπτουν ότι ο νέος κινητήρας της Volkswagen δεν θα χρησιμοποιεί ούτε οδοντωτό ιμάντα ούτε καδένα για τον συγχρονισμό των εκκεντροφόρων και των βαλβίδων με τον στρόφαλο.
Αντίθετα, ο χρονισμός θα γίνεται με γρανάζια, όπως γινόταν στον πεντακύλινδρο 2.5 TDI (EA153) που η εταιρεία είχε παρουσιάσει το 2003 και τοποθετούσε σε T5 Transporter και Touareg.
Η χρήση γραναζιών για τη μετάδοση της κίνησης στον χρονισμό δεν είναι κάτι καινούριο για τη γερμανική εταιρεία.
Είκοσι και πλέον χρόνια πριν, η Volkswagen είχε ήδη εφαρμόσει αυτό το σύστημα, προσφέροντας μεγάλη αξιοπιστία και μακροχρόνια αντοχή.
Τα νέα σχέδια δείχνουν πως η τεχνολογία αυτή μπορεί να κάνει επιστροφή, ενδεχομένως σε ένα νέο εξηλεκτρισμένο σύστημα πρόωσης.
Ο κινητήρας που παρουσιάζεται στα σχέδια φαίνεται να έχει άμεσο ψεκασμό και έναν μόνο εκκεντροφόρο, στοιχείο που ίσως υποδηλώνει επιστροφή στη λύση των δύο βαλβίδων ανά κύλινδρο.
Αυτό θα ήταν ένα ακόμη σημάδι ότι ο κινητήρας δίνει προτεραιότητα στη μακροχρόνια αντοχή και όχι στην υψηλή απόδοση (διαβάστε περισσότερα)

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης