Τελευταία Νέα
Οικονομία

Επικοινωνιακά παιχνίδια - Η Lidl βάζει «φωτιά» στον ανταγωνισμό με... φασόλια γίγαντες μέσα στο καλοκαίρι

Επικοινωνιακά παιχνίδια - Η Lidl βάζει «φωτιά» στον ανταγωνισμό με... φασόλια γίγαντες μέσα στο καλοκαίρι
Από τη λίστα λείπουν τα βασικά προϊόντα που αγοράζουν οι καταναλωτές
Σχετικά Άρθρα
Με φασόλια γίγαντες, φρυγανιές, τσιπς με ρίγανη, φιστίκια κελυφωτά, τονοσαλάτα, μαρμελάδα, τροφή για γάτες είναι μερικά από τη λίστα των 14 προϊόντων της αλυσίδας Lidl που λέει ότι είναι η φθηνότερη αλυσίδα ανάμεσα σε δύο άλλες οι οποίες έμειναν ανώνυμες.
Ο πρόεδρος της διοίκησης της LIDL κ. Martin Brandenburger φαίνεται ότι γίνεται «επιθετικός» προκαλώντας τον ανταγωνισμό με διαφημιστική καμπάνια στο έντυπο Τύπο.
Ωστόσο η λίστα των προϊόντων δεν αποτελούν τη βασική λίστα προϊόντων των καταναλωτών.

Τι αγοράζουν τα νοικοκυριά

Οι έρευνες έχουν αναδείξει ότι τα προϊόν, που αγοράζουν τα νοικοκυριά είναι οι μπανάνες, το κοτόπουλο, το κρέας, γάλα, φέτα μακαρόνια και τα είδη μαναβικής.
Τα πρώτης προτεραιότητας προϊόντα για τους καταναλωτές απουσιάζουν από την λίστα της γερμανικής αλυσίδας την οποία έφτιαξε για να στείλει σαφές μήνυμα προς την αγορά δηλαδή προς το ανταγωνισμό ότι τα LIDL είναι παρόν.
Η LIDL λέει ότι με αποδείξεις είναι η φθηνότερη αλυσίδα κατά 16,2% φθηνότερη σε σχέση με δύο άλλες αλυσίδες που προσδιορίστηκαν ως Α και Β.
Το κόστος για την αγορά των 14 προϊόντων από την εκπτωτική αλυσίδα ανέρχεται στα 39,17 ευρώ.
Η αλυσίδα Α το κόστος αγοράς ανέρχεται σε 44,38 ευρώ και για την αλυσίδα Β το κόστος ήταν τα 46,75 ευρώ.
Σύμφωνα με την καμπάνια η περίοδος των αγορών έγινε από τις 14 έως τις 18 Μαΐου και αφορά προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο ανταγωνισμός αναφέρει ότι ειδικά στην τονοσαλάτα Mexicana 2 επί 160 g Τα 500 g κοστίζουν 5,77 ευρώ.
Η αλυσίδα Α με τιμή τα 6,44 ευρώ, και η αλυσίδα Β με τιμή τα 6,18 ευρώ.
Ο ανταγωνισμός διατυπώνει τις αντιρρήσεις με υψηλόβαθμα στελέχη του λιανεμπορίου να λένε ότι η τονοσαλάτα είναι παλαμίδα και οι άλλες αλυσίδες έχουν τόνο.

Ποιες είναι οι αλυσίδες Α και Β

Σύμφωνα με πληροφορίες η μία αλυσίδα είναι η «Σκλαβενίτης» και η άλλη η ΑΒ Βασιλόπουλος.
Πάντως η αλυσίδα Β με μια καταχώρηση στα social media (facebook) η ΑΒ Βασιλόπουλος ευχαριστεί τη LidlHellas που προτίμησε τα καταστήματα της ΑΒ για τις αγορές της.
Μάλιστα την ενημερώνει ότι η απόδειξη της θα ήταν ακόμη πιο χαμηλή αν είχε ΑΒ Plus και γι’ αυτό την έκανε και μέλος!

Ο πρωθυπουργός στο Υπουργείο Ανάπτυξης

Η άνοδος των τιμών δηλαδή η ακρίβεια είναι το νούμερο ένα θέμα για την κυβέρνηση αφού αντικαταστάθηκε ο μέχρι πρότινος υπουργός Κώστας Σκρέκας από τον Τάκη Θεοδωρικάκο.
Ο πρωθυπουργός δίνει ιδιαίτερη σημασία στο υπουργείο Ανάπτυξης καθώς έχει προγραμματίσει επίσκεψη την Τετάρτη 19 Ιουνίου.
Τέλος να σημειωθεί ότι οι περιορισμοί του μεικτού περιθωρίου κέρδους έχει ως ημερομηνία λήξης τις 30 Ιουνίου.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης